Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh změn konceptu motivačního systému ve zvoleném podniku
Turčaník, Martin ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout změny konceptu motivačního systému v podniku. Nejdříve je v rámci teoretické části práce vysvětlena teorie motivace, která je doplněna informacemi o efektivitě motivačních systémů. Praktická část se zaměřuje na analýzu motivačního systému. Nejdříve byl proveden rozhovor s manažerem řízení lidských zdrojů, který poskytl informace o charakteristice podniku a jeho motivačním systému. Aby bylo možné získat i názor zaměstnanců, byl následně proveden výzkum v podobě dotazníkového šetření. Výstupem práce jsou doporučení pro změnu motivačního systému, která povedou k minimalizování pravděpodobných příčin fluktuace zaměstnanců a k navýšení spokojenosti s jednotlivými aspekty motivačního systému.
Relationship marketing v teorii a praxi: věrnostní program Zátiší Group
Šonková, Tereza ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vztahového marketingu, jejím cílem je relationship marketing teoreticky ukotvit, nastínit jeho historický vývoj a věnovat se jeho nejčastěji využívaným nástrojům. Zvláštní důraz je přitom kladen na otázku loajality a na věrnostní programy. Práce se dělí na úvod, teoretickou část, praktickou část a závěr. Úkolem práce je konfrontovat teoretická východiska relationship marketingu a věrnostních programů s v praxi fungujícím věrnostním programem, analyzovat jeho efektivitu a poskytnout komunikační doporučení. V teoretické části práce je využita především metoda kompilace relevantní literatury. Pro praktickou část byly využity metody dedukce, desk research, polostrukturovaného individuálního rozhovoru a SWOT analýzy. Díky těmto metodám se podařilo vymezit v praxi realizovatelné a efektivní postupy při sestavování věrnostních programů a pro komunikaci s jejich členy. Tato práce je přínosem především pro restaurační zařízení jako východisko pro vedení relevantního a efektivního věrnostního programu. Práce zároveň uceleně představuje oblast relationship marketingu i způsob sestavení a měření efektivity věrnostních programů a může proto sloužit ke studijním účelům. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Personální management v mateřské škole
Kirchen, Maria ; Šafránková, Jana Marie (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou personální práce ve školství, a to konkrétně v mateřské škole. Cílem práce je analýza a zhodnocení činností ředitele mateřské školy v oblasti personálního řízení se zaměřením na personální postupy, na získávání, výběr a rozvoj pracovníků. Jejím obsahem je rozbor této problematiky na základě teoretických podkladů, dotazníků a rozhovorů. První část bakalářské práce přináší teoretický rámec problematiky, je prozkoumávaná úloha vedoucího pracovníka, řízení a vedení, rozhodování a komunikace. Praktická část se zaměřuje na proces personálního řízení v soukromé mateřské škole. Výsledky šetření podrobně zkoumají aktuální problematiku personálního řízení z pohledu samotných ředitelů soukromých mateřských škol a jsou navržena doporučení pro jejich praxi. KLÍČOVÁ SLOVA řízení lidských zdrojů, personální management, rozhodování, komunikace, budování vztahů
Relationship marketing v teorii a praxi: věrnostní program Zátiší Group
Šonková, Tereza ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vztahového marketingu, jejím cílem je relationship marketing teoreticky ukotvit, nastínit jeho historický vývoj a věnovat se jeho nejčastěji využívaným nástrojům. Zvláštní důraz je přitom kladen na otázku loajality a na věrnostní programy. Práce se dělí na úvod, teoretickou část, praktickou část a závěr. Úkolem práce je konfrontovat teoretická východiska relationship marketingu a věrnostních programů s v praxi fungujícím věrnostním programem, analyzovat jeho efektivitu a poskytnout komunikační doporučení. V teoretické části práce je využita především metoda kompilace relevantní literatury. Pro praktickou část byly využity metody dedukce, desk research, polostrukturovaného individuálního rozhovoru a SWOT analýzy. Díky těmto metodám se podařilo vymezit v praxi realizovatelné a efektivní postupy při sestavování věrnostních programů a pro komunikaci s jejich členy. Tato práce je přínosem především pro restaurační zařízení jako východisko pro vedení relevantního a efektivního věrnostního programu. Práce zároveň uceleně představuje oblast relationship marketingu i způsob sestavení a měření efektivity věrnostních programů a může proto sloužit ke studijním účelům. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Návrh změn konceptu motivačního systému ve zvoleném podniku
Turčaník, Martin ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout změny konceptu motivačního systému v podniku. Nejdříve je v rámci teoretické části práce vysvětlena teorie motivace, která je doplněna informacemi o efektivitě motivačních systémů. Praktická část se zaměřuje na analýzu motivačního systému. Nejdříve byl proveden rozhovor s manažerem řízení lidských zdrojů, který poskytl informace o charakteristice podniku a jeho motivačním systému. Aby bylo možné získat i názor zaměstnanců, byl následně proveden výzkum v podobě dotazníkového šetření. Výstupem práce jsou doporučení pro změnu motivačního systému, která povedou k minimalizování pravděpodobných příčin fluktuace zaměstnanců a k navýšení spokojenosti s jednotlivými aspekty motivačního systému.
CRM a jeho využití v marketingovém pojetí firmy Vodafone Czech Republic a.s.
Urbančík, Marcel ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Bučko, Ján (oponent)
Diplomová práce se zabývá systémem CRM v marketingovém pojetí nadnárodní firmy Vodafone Czech Republic a.s. Cílem práce bylo zhodnotit systém fungování a uplatňování prodejních strategií ve vztahu k zákazníkovi. Základní hypotézou celého projektu byla otázka, zda je firma řízena svým zákazníkem, popř. zda je firma ve vleku svého zákazníka. Práce hodnotí teoretické přístupy marketingových strategií a dále se zaměřuje na praktické uplatnění strategie české pobočky firmy Vodafone ve vztahu k zákazníkovi. Práce obsahuje aktivní přístupy ze strany firmy k zákazníkovi -- prodejní hovory přes prodejní mapu Customer Solution, budování vztahu se zákazníkem přes strategii Vodafone Way, rozšiřování prodejní sítě pomocí franšízingu a sjednocení nových rámců do projektu Filip.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.